sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Kaikkea shittiä

Viime postauksesta on taas aikaa enkä jaksa edes selitellä sitä mitenkään. Laiska? Not. Nyt taas tekee mieli kirjoitella jotain joten päätin tulla kirjoittamaan tänne jotain paskaa. Olen iloinen tänään, toisin kuin muuten tänä viikonloppuna. Perjantaina ja lauantaina mietin vain omaa pahaa oloani ja tulevaa tiistaita. Silloin joudun siis Sihtiin, sellaiseen ihme paikkaan missä puidaan nuorten mielenterveyttä. Juuri se tieto, että joudun sinne saa minut ahdistumaan. Lisäksi olen huomannut itselläni jotain pieniä anoreksian oireita, mutta ne taitavat olla vain omaa kuvitelmaa tai liittyvät muihin ongelmiini.

Olen hurahtanut ropetukseen eli roolipelaamiseen. Roolipelaan Roleplay Republicissa, johon tutustuin tammikuun loppupuolella. Sivusto toimii melkein samalla tavalla kuin Asian FanFics, mutta on hieman monimutkaisempi. Ropetuksen ohella olen alkanut kirjoittamaan ficciä nunani kanssa :3 (Nuna=poika puhuttelee vanhempaa tyttöä, hihihi)

Tänään opettelin SNSD:n Genie-tanssin ja osaan sen jotenkin. Enää siis pitää hioa liikkeitä jonkin verran ja opetella se niin, ettei minun tarvitse katsoa videota samalla. Tanssin opettelin huvikseni, mutta jos jotkut haluavat tanssia Frostbitessa, olen halukas tanssimaan ^^ Frosti on siis jo ensi viikonloppuna ja tulen pukeutumaan lauantaina saksalaiseksi armeijanaiseksi ja sunnuntaina pandakigurumiin. Nähdään siellä~


Ainiin! Voitin I got a boy-albumin erään blogin giveawaysta ja tulen saamaan sen huomenna. En malta odottaa ^o^

Hessu kuittaa~

1 kommentti:

  1. Jos sua ikinä kiinnostaa kpop roolipeli skypessä yhden ihmisen kanssa, nii lisää mut skypee woohyun-ahh, ja kpop aiheella mentäis. :D yritän kovasti löytää ihmisen joka ois kiinnostunu.

    VastaaPoista