lauantai 17. marraskuuta 2012

Am I, or are the others crazy?

Enpä ole taas pitkään aikaan kirjoitellut. Syynä on mitä todennäköisimmin se, etten vain ole jaksanut. Elämä menee nopeasti enkä edes aina ajattele eläväni. Tai siis, en ajattele olevani olemassa. Olen kyllä ollut yllättävän iloinen vaikka onkin riitaa yhden ihmisen kanssa. Iloisuus johtuu yksinkertaisesti korealaisesta musiikista, tarkemmin sanottuna yhtyeestä f(x). Viime päivät olen kuunnellut pelkästään heitä ja olen unelmoinut Amberista. Hän on täydellinen :3

Pretty, isn't she? : 3
Toinen asia, joka saa minut jostakin syystä iloiseksi on koulu. "Mitä vittua Hende?". No just sitä. Yritän nauttia kaikesta, ettei minun tarvitsisi ajatella sitä riitaa ja muutenkin ahdistuneisuutta. Josta tulikin mieleen tämä Lamerfest, jossa olin eilen ja tänään. Ajettiin siis puoli yhdeksän pintaan Vantaalle ja oltiin siellä lauantain aamukahteen asti. Tarkoituksena oli tulla kotiin vasta nyt, mutta paikka oli todella ahdistava sekä musiikki ja valot päätäsärkevät. Olin ostanut sieltä kaksi konepaikkaa, mutta käytin konettani vain pari tuntia.  Läppärini oli toisten koneisiin verrattuna halpiskone. Lamerfest olikin siis paikka übernörteille rehennellä pelitaidoillaan ja -välineillään, vaikka olin luullut sitä aivan joksikin muuksi. En edes kehdannut kunnolla pelata, kun minulle naurettiin. Mutta muuten oli kerrassaan hauska reissu, kiitos Sidin. ^^

Ja nyt, päivän piristys....

'Cause Matthew Gray Gubler is fuckin' fabulous




Hessu kuittaa~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti