tiistai 23. lokakuuta 2012

NaNoWriMo ja paineet

Juu eli päätin eilen yöllä osallistua tuohon NaNoWriMoon, jonka tarkoituksena on siis kirjoittaa 50 000 sanaa marraskuun aikana. Uskonko pystyväni siihen? En. Haluanko yrittää parhaani? Totta helvetissä. Ensin ajattelin kirjoittaa aikaisemmin kehittelemääni tarinaa haltioista ja ihmisistä, mutta luovuin ajatuksestani nähtyäni kaikki mahdolliset genret. Päätin siis aloittaa aivan puhtaalta pöydältä puoli yhden aikaan yöllä, jolloin runosuoneni sykkii täysillä. Olen saanut todella paljon suunnitelluksi käyttämääni aikaan nähden; 4 tuntia, jonka aikana olen saanut väsätyksi novellin nimen, henkilöt, puolet miljööstä ja ehkä noin neljänneksen juonesta. Pitäisi vielä siis korjailla hieman jotain aukkoja juonen kaaressa (=piirrän koko illan viivoja ja kirjoitan epämääräisiä sanoja) ja keksiä miljöö loppuun. Olen todella innoissani tästä kuukauden mittaisesta projektista, mutta olen myös aivan hermona. Rakastan kirjoittamista, mutta pelkään ettei kirjoittamiani asioita arvosteta/niistä ei välitetä pätkääkään/juoni on niin huono että kaikki nauravat.

Nanon ohella tämä viikko menee ystäväni Sidailerin kanssa. Menen huomenna heille, ja illemmalla tulemme tänne. Sidailer jää yöksi, en tiedä kuinka kauan hän tulee olemaan täällä. Suunnitelmissa on Masters of Horror-elokuvien katselua ja muita kauhuelokuvia. Sidin kanssa olemme aina katsoneet suoraan sanottuna aivan helvetisti elokuvia, joskus viikonloppuun mahtuu yhdeksänkin elokuvaa. En ole nähnyt Sidiä kesäloman jälkeen ja minulla on aivan kamala ikävä häntä. Olen tuntenut hänet yli puolet elämästäni ja hän on opettanut minulle vähän kaikkea tarpeellista *kröhöm*.

Sidiltä saan myös lainatuksi Criminal Mindsin kuudennen tuotantokauden, mistä olen todella iloinen. Katsoin nimittäin eilen viidennen kauden viimeisen levyn. Kuten aina, viimeinen jakso oli todella jännittävä ja se jäi hirveään cliff hangeriin. Häiritsee joutua odottamaan, mitä tapahtuu seuraavaksi.

Hyunan uusin musiikkivideo julkaistiin vähän aikaa sitten ja rakastan tätä kappaletta jo nyt :)

Hessu kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti